سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که در آنچه فرا می گیرد بسیار بیندیشد، دانش خود را استوار ساخته و آنچه را نفهمیده می فهمد . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 94 مهر 15 , ساعت 11:45 عصر

اگر شما مدت هاست که دارای سایتی برای کسب و کارتان هستید اما این روزها چندان ترافیک خوبی از جانب کاربران دریافت نمی کنید و مخاطبان شما مدتی است که کمتر به سایت شما مراجعه می کنند زیاد هم چیز بعیدی نیست به این خاطر که در این روزها کاربران به جای اینکه با رایانه یا لپ تاپ هایشان به اینترنت و سایت ها بیایند با گوشی های هوشمند که تقریبا همه گیر شده وارد اینگونه فضاها می شوند و بیشتر با اپلیکیشن ها و نرم افزارهای اندرویدی وبگردی می کنند و با گوشی های هوشمند علاقه ها و نیازهای خودشان را در دنیای وب برطرف می کنند. اینگونه هم نیست که کلا سایت ها ترافیک و آمار بازدیدشان را از طریق پی سی ها و لپ تاپ ها از دست داده باشند این گونه کاربران نیز هنوز هستند و همیشه هم خواهند بود ولی یک موج تازه با گوشی های هوشمند به وجود آمده است که طراحی سایت شما باید به این موج نیز سوار شود و از آن به بهترین نحو ممکن در جهت اهداف کسب و کارتان استفاده کند و شروع به ایجاد آپ اندروید برای طراحی سایت تان نمایید.

با ایجاد اپلیکیشن اندروید در جهت طراحی سایت تان، شما در همه ساعت های شب و روز قادر خواهید بود با کاربران و مشتری هایتان در ارتباط باشید. به این خاطر که موبایل های هوشمند به ندرت از کنار صاحبانشان دور می شوند و از آنها فاصله می گیرند! در واقع موبایل ها در این روزها تبدیل به همراه همیشگی کاربران اینترنت شده اند. پس شما نیز با ایجاد اندروید برای طراحی سایت تان، به مشتریان و استفاده کنندگان همیشگی خودتان نزدیک تر می شوید و تعداد کاربران و مشتریان تازه تان را بالا می برید.

شیوه دیگر ایجاد اپ اندروید برای طراحی سایت، آن است که شما ورژن اندروید موبایل در جهت سایت تان یا همان سایت مخصوص موبایل را طراحی کنید. احتمالا دیده اید زمانی که با تلفن همراه تان و بوسیله مرورگر های تلفن همراه تان در گوگل جستجو می کنید یا به بعضی از سایت ها وارد می شوید، ورژن موبایل سایت در تلفن شما بالا می آید. این نسخه ها در مرورگر های موبایل به آسانی اجرا می شوند و از لحاظ خصوصیات، طراحی و اندازه سایت با اسمارت فون ها سازگاری دارند.

 

برای ایجاد اپ اندروید در جهت طراحی سایت تان می توانید با متخصصان ما در طراحی سایت وب کن دو در ارتباط باشید تا مشاوره و راهنمایی های لازم را برای ایجاد نرم افزار های اندروید برای سایت به دست بیاورید. با ایجاد اپ اندروید برای سایت، ترافیک سایت تان افزایش می یابد و رنگینگ سایت تان در گوگل بهبود پیدا می کند. با ایجاد اپ اندروید برای سایت تان، بازار تازه ایجاد شده در موبایل های هوشمند را به فرصتی برای رونق دادن کسب و کارتان تبدیل خواهید کرد و بهترین استفاده و بهره برداری را می کنید.




 
 
طراحی سایت
طراحی سایت با برنامه نویسی اختصاصی
www.webcando.ir

تابلو سازی
خدمات تابلو سازی پرکاس
perkasco.com

درمان بواسیر
درمان بواسیر با آخرین متد
clinicdarman.com/بواسیر-هموروئید/درمان-بواسیر/

شبیه ساز پرواز
خرید تجهیزات پرواز و شبیه سازی
www.irfly.ir

درمان هموروئید با لیزر
درمان بواسیر با لیزر و هموروئید
clinicdarman.com/بواسیر-و-هموروئید/جراحی-هموروئید/

طراحی دکوراسیون داخلی
طراحی دکوراسیون داخلی و منزل چید فرم
www.chidform.com/

نمای چوب
ترمووود و چوب نمای شرکت بریج
www.bridgeco.ir/

خرید تلویزیون شهری
فروش تلویزیون شهری و اجاره
www.ledpanelco.com

سینمای جهان
تحلیل سینمای جهان
31nama.com

عینک آفتابی
عینک آفتابی
samsamoptic.com

بازاریابی شبکه ای
بازاریابی شبکه ای رادین
samsamoptic.com

بازاریابی شبکه ای
بازاریابی شبکه ای رادین
www.radinmlm.ir