سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خردها، پیشوایان اندیشه ها و اندیشه ها، پیشوایان دلها و دلها، پیشوایان حواس و حواس، پیشوایان اندام اند [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 94 مهر 17 , ساعت 7:5 عصر

پروتوتایپ، سایتی دقیق و مفید ولی بدون گرافیک است که از صفحه‌های سیاه و سفیدی تشکیل شده که به کاربر اجازه می‌دهد تا سایت را پیش از طراحی سایت، بررسی و بسنجد. 
تجربه کسانی که طراحی سایت می‌کنند نشانگر آن است که اگر پیش از پیاده سازی، کارآمدی سایت نیز باید بررسی شود، در این صورت است که طراحی سایت حرفه‌ای موفق‌تر و سریع‌تر در پیشبرد مراحل پروژه‌ها ظاهر خواهد شد. 
به طور مختصر علت به کارگیری پروتوتایپ در طراحی سایت، نتایج خوبی است که دارد. کسانی که که طراحی سایت می‌کنند به مثل یک سازنده، بنا، معمار یا نقاش، پیش از آغاز کار از یک طرح خام اولیه و یا دورنمای کلی به کار می‌برند. به کارگیری از پروتوتایپ درطراحی سایت کمک خیلی خوبی برای درک قابلیت‌های سایت و سازماندهی آن است. 
برتری‌های پروتوتایپ در طراحی سایت
اولین برتری: نمایش دادن تصویری ساختار کلی سایت: 
هنگامی که استفاده کنندگان قادر باشند مرحله‌های روند ترقی و پیشبرد سایت خودشان را با چشم ببینند لذت زیادی نصیبشان خواهد شد و به موازات آن اعتماد زیادی هم به طراحان خواهند کرد. استفاده از قسمت‌هایی که کارآیی کلید‌ها در صفحه‌های سایت را شبیه سازی می‌کند، بهینه سازی سایت را تسریع می‌کند.


دیدن قابلیت‌های سایت: 
به صورت عملی دیدن عملکرد صفحه‌های سایت یکی دیگر از برتریهای استفاده از پروتوتایپ در طراحی سایت می‌باشد. 
فوکوس بر هدف‌های بنیادی سایت: 
به کارگیری پروتوتایپ در طراحی سایت به خاطر نمایش ندادن دیتیل صفحه‌ها، به کاربران و مشتریان این توانایی را می‌دهد تا بر روی هدف‌های اصلی و دارای اهمیت سایت فوکوس کنند. بدون توجه به عملیات طراحی، دارنده سایت می‌تواند از خودش سوال کند که: حجم محتویات سایت چه اندازه است؟ 
آیا عملکرد سایت به راحتی صورت می‌پذیرد؟ 
کدام صفحه‌های سایت به طور داینامیک کم و زیاد می‌گردند؟ 
آیا ساختار سایت با هذف‌های اصلی سایت مرتبط می‌باشد؟ 
آیا هدفهای سایت به آسانی برای بازدیدکنندگان قابل فهم می‌باشد؟ 
آیا داده‌های ارتباطی به روشنی در صفحه تماس با ما نوشته شده است؟ 
آسانی کار طراحان سایت: 
کسانی که کارشان طراحی سایت است عوض انجام ادیت در فایل فتوشاپ ترجیح می‌دهند، نخست یک شمای کلی از سایت در دست داشته باشند تا با استفاده از آن طراحی سایت را با آزادی عمل زیادی به انجام برسانند. 
قدر‌شناسی زمان: 
شاید به کارگیری پروتوتایپ در دید نخست یک پروسه زاید به نظر برسد، ولی طراح‌های سایت به این نتیجه رسیده‌اند که بدون به کارگیری پروتوتایپ در طراحی سایت، مدت زمان زیادی را تا اتمام پروژه از طراح می‌گیرد. 
شمای کلی دقیق: 
هدف اصلی پروتوتایپ در طراحی سایت فوکوس بر روی عملکرد و ترکیب اجمالی سایت است و بخش‌های دقیق جایگیری دیتایل سایت، در گام بعدی که (فاز طراحی گرافیک) خوانده می‌شود صورت می‌گیرد.

 


چهارشنبه 94 مهر 15 , ساعت 11:45 عصر

اگر شما مدت هاست که دارای سایتی برای کسب و کارتان هستید اما این روزها چندان ترافیک خوبی از جانب کاربران دریافت نمی کنید و مخاطبان شما مدتی است که کمتر به سایت شما مراجعه می کنند زیاد هم چیز بعیدی نیست به این خاطر که در این روزها کاربران به جای اینکه با رایانه یا لپ تاپ هایشان به اینترنت و سایت ها بیایند با گوشی های هوشمند که تقریبا همه گیر شده وارد اینگونه فضاها می شوند و بیشتر با اپلیکیشن ها و نرم افزارهای اندرویدی وبگردی می کنند و با گوشی های هوشمند علاقه ها و نیازهای خودشان را در دنیای وب برطرف می کنند. اینگونه هم نیست که کلا سایت ها ترافیک و آمار بازدیدشان را از طریق پی سی ها و لپ تاپ ها از دست داده باشند این گونه کاربران نیز هنوز هستند و همیشه هم خواهند بود ولی یک موج تازه با گوشی های هوشمند به وجود آمده است که طراحی سایت شما باید به این موج نیز سوار شود و از آن به بهترین نحو ممکن در جهت اهداف کسب و کارتان استفاده کند و شروع به ایجاد آپ اندروید برای طراحی سایت تان نمایید.

با ایجاد اپلیکیشن اندروید در جهت طراحی سایت تان، شما در همه ساعت های شب و روز قادر خواهید بود با کاربران و مشتری هایتان در ارتباط باشید. به این خاطر که موبایل های هوشمند به ندرت از کنار صاحبانشان دور می شوند و از آنها فاصله می گیرند! در واقع موبایل ها در این روزها تبدیل به همراه همیشگی کاربران اینترنت شده اند. پس شما نیز با ایجاد اندروید برای طراحی سایت تان، به مشتریان و استفاده کنندگان همیشگی خودتان نزدیک تر می شوید و تعداد کاربران و مشتریان تازه تان را بالا می برید.

شیوه دیگر ایجاد اپ اندروید برای طراحی سایت، آن است که شما ورژن اندروید موبایل در جهت سایت تان یا همان سایت مخصوص موبایل را طراحی کنید. احتمالا دیده اید زمانی که با تلفن همراه تان و بوسیله مرورگر های تلفن همراه تان در گوگل جستجو می کنید یا به بعضی از سایت ها وارد می شوید، ورژن موبایل سایت در تلفن شما بالا می آید. این نسخه ها در مرورگر های موبایل به آسانی اجرا می شوند و از لحاظ خصوصیات، طراحی و اندازه سایت با اسمارت فون ها سازگاری دارند.

 

برای ایجاد اپ اندروید در جهت طراحی سایت تان می توانید با متخصصان ما در طراحی سایت وب کن دو در ارتباط باشید تا مشاوره و راهنمایی های لازم را برای ایجاد نرم افزار های اندروید برای سایت به دست بیاورید. با ایجاد اپ اندروید برای سایت، ترافیک سایت تان افزایش می یابد و رنگینگ سایت تان در گوگل بهبود پیدا می کند. با ایجاد اپ اندروید برای سایت تان، بازار تازه ایجاد شده در موبایل های هوشمند را به فرصتی برای رونق دادن کسب و کارتان تبدیل خواهید کرد و بهترین استفاده و بهره برداری را می کنید.



سه شنبه 94 مهر 14 , ساعت 4:11 عصر

در طراحی سایت موتورجستجوی گوگل نقش تعیین کننده ای را ایفا می کند در صورتی که این موتور جوابگوی عملکرد شما باشد سایر موتورهای جستجو نیز از آن پیروی خواهند کرد به همین خاطر طراحی سایت وبهینه سازی سایت شما باید در نزد گوگل به رتبه و جایگاه شایسته ای دست پیدا کند. یکی از راه های که خود گوگل در اختیار شما گذاشته است شبکه اجتماعی گوگل پلاس است که مختص خود شرکت گوگل می باشد. در اینجا پنج راه برای ارتباط بهتر با کاربران را در گوگل پلاس برای بالا بردن طراحی سایت تان معرفی می کنیم:

اول: گوگل پلاس مدعی است که وقتی شما از آن استفاده می کنید در حال نویسندگی کردن هستید و محتواهای خودتان را به اشتراگ می گذارید. شما باید اطمینان پیدا کنید که داخل مطالب تان از جمله ها یا کلمات بولد شده، مورب و زیرخط در متن به کار ببرید. این کار باعث جلب توجه کاربران به محتوای طراحی سایت شما می شود.

دوم: تصاویر بزرگ در مطلب تان به اشتراگ بگذارید

برای بازاریابی محتوا در گوگل پلاس یکی تصویر متناسب با مطلب تان پیدا کنید و به مطلب بیفزایید. استفاده از تصاویر جذاب در مطالب، منجر به این می شود که کاربر وقت زیادی را به مطلب شما اختصاص بدهد و احتمال اینکه وارد طراحی سایت شما و داخل مطلب تان نیز بشود نیز زیادتر می شود.

سوم: جذب کاربران با پرسش های جالب و جذاب

برای گرفتن بازدید زیاد از مطالب انتشار یافته تان در گوگل پلاس و ارتباط برقرار کردن با کاربران ، یک مطلب را به اشتراک بگذارید و سپس درباره آن یک پرسش مطرح کنید و اگر می توانید عکسی را به آن پرسش ضمیمه کنید و از کاربران بخواهید که یک تیتر یا عنوان خوب و جالب برای آن انتخاب کنند این راه خیلی در جذب کاربران و بازدید کننده های طراحی سایت تان موثر است.

چهارم: به کارگیری از هشتگ در حهت راحت تر شدن دسترسی به مطالب موقع جستجو

همانطور که در توییتر و فیس بوک و سایر شبکه های اجتماعی از هشتگ برای ربط دادن مطالب به یکدیگر استفاده می کنید در گوگل پلاس نیز آن را از یاد نبرید. بهترین شیوه به کارگیری هشتگ ها در گوگل پلاس زمانی است که تعدادی هشتگ مربوط به مطلب ئ محبوب را بیابید و با کارگیری از شیوه ای خلاق در مطلب تان از آنها استفاده کنید.

پنجم: به کارگیری امکانات ارتباطی گوگل پلاس نظیر انجمن و Hangouts

در نهایت در گوگل پلاس می توانید انجمنی برای طراحی سایت تان ایجاد کنید یا میزبانی یک Hangouts را برعهده بگیرید. یا یک گروه مربوط به کسب و کارتان و طراحی سایت تان را پیدا کنید و در آنجا عضو شوید و مطلب های خوب و با کیفییت تان را در انجا انتشار بدهید.

منبع: طراحی سایت



 
 
طراحی سایت
طراحی سایت با برنامه نویسی اختصاصی
www.webcando.ir

تابلو سازی
خدمات تابلو سازی پرکاس
perkasco.com

درمان بواسیر
درمان بواسیر با آخرین متد
clinicdarman.com/بواسیر-هموروئید/درمان-بواسیر/

شبیه ساز پرواز
خرید تجهیزات پرواز و شبیه سازی
www.irfly.ir

درمان هموروئید با لیزر
درمان بواسیر با لیزر و هموروئید
clinicdarman.com/بواسیر-و-هموروئید/جراحی-هموروئید/

طراحی دکوراسیون داخلی
طراحی دکوراسیون داخلی و منزل چید فرم
www.chidform.com/

نمای چوب
ترمووود و چوب نمای شرکت بریج
www.bridgeco.ir/

خرید تلویزیون شهری
فروش تلویزیون شهری و اجاره
www.ledpanelco.com

سینمای جهان
تحلیل سینمای جهان
31nama.com

عینک آفتابی
عینک آفتابی
samsamoptic.com

بازاریابی شبکه ای
بازاریابی شبکه ای رادین
samsamoptic.com

بازاریابی شبکه ای
بازاریابی شبکه ای رادین
www.radinmlm.ir